Ett brinnande intresse.

Jag har precis kommit upp från stallet efter att ha släppt ut alla hästar i sommarhagarna, sjukt långt till hagarna nu så det blir mycket motion = helt slut haha... Sitter och lyssnar på "stand up for the champions.." och blir så otroligt tävlingssugen så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Nästa helg smäller det då jag får ta med mig stjärnan Gooose ut på banan igen, längtar längtar längtar!!!
Jag är nog inte helt normal, sitter och är skitladdad en vecka före start men men är man tävlingsmänniska så antar jag att det blir såhär... :P
Roger var här igår och tillsammans med pappa började han diskutera vad som skulle hända om jag, Ida och Moa helt plötsligt bestämde oss för att sluta med sporten, lägga ner hästarna... Allvarligt talat så tycker jag att det är en onödig diskussion, för jag har aldrig ens tänkt i dem banorna, det finns helt enkelt inte för mig att lägga ner någonting som jag har kämpat för i så många år, det absolut roligaste som finns.
Känslan av att brinna för någonting och hela tiden sträva efter att bli bättre är obeskrivlig. Och ju mer man utvecklas och kommer frammåt, desto mer vill man jobba för att bli ännu bättre! Underbart. 

image294
ODSING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0