Dagen innan.

Jag och Moa har shoppat idag. Hon köpte en del kläder och andra utseendeväckande saker medans jag lekte gammal och köpte mig en ny resväska, en väldigt snygg en...
Stannade även på ica maxi på hemvägen och köpte lite filmer och glass eftersom vi skulle ha filmkväll, vilken vi nyligen avslutat. The Holiday blev filmen denna afton, har aldrig sett den förut men eftersom Tessi älskar den kände jag att det var en film som jag inte ville gå miste om.
Filmen var absolut bra men man fick helt klart en funderare på varför man är singel egentligen....? Svårt för er att veta när inte ens jag själv vet svaret (inte för att jag vill överskatta mig själv men ni kanske förstår hur jag tänker...? hm.)
Hur som helst, mysig film med en otroligt snygg Jude Law i huvudrollen ;)
Imorgon börjar jag för övrigt på mitt sommarjobb, elva dagar i sträck ska jag kämpa på för att sedan resa iväg till glassiga Falsterbo, skönt att ha någonting roligt att se fram emot, känns som om dessa ynka elva dagar kommer att springa förbi mig. God natt!


Nya resväskan som ska få äran att hålla ordning på mina grejer hela vägen till Hong kong om en dryg månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0