Bal...

Moa gör just nu iordning sig för niornas bal. Sjukt kul för henne! Jag kommer fortfarande ihåg min bal, fantastiskt rolig trots att min outfit var katastrof, hur tänkte jag kan undras...? Jag hade iallafall en söt baldejt, Kim Lundvall :)
 
Min bal var händelserik och slutade med att hela (eller nästan iaf...) klassen ut på skolgården och skrev några väl valda med målarfärg på skolgårdens asfaltsklädda mark. Orden löd: ÄNTLIGEN FRIA 9B ! Vilket resulterade i att polisen tittade förbi, oj då.

Vilken grym idé ändå och vilken otroligt grym klass! Vi var nog en av de stökigaste klasserna i Johanskyttesskolans historia, kusinerna Widlund/Fredblad blandat med lite Peter Jonsson och en och annan fotbollsgrabb blev vi svårslagna. Aldrig en tråkig stund med 9B, the best class ever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0