Kör.

Jag tror att de sista ifrån halmstadgänget är påväg hem nu, så snart kommer jag förhoppningsvis få lite fler bilder. Var ju flitig med kameran första dagen men sedan laddade den ur och stannade för det mesta kvar hemma i bunkern.

Mickan har skickat säkert 15 sms inom loppet av 20 minuter nu. Hon började med att hälsa från idol-sebastian, som jag inte ens visste att hon hade träffat... Hon skrev även att hon trodde att han var kär i mig och att jag borde köra. Jag svarade tillbaka och påminnde henne om det faktum att hon tycker att jag ska köra på verkligen alla. Hon kontrade med att sebastian är söt, vilket inte gjorde saken bättre då hon samtidigt erkände att hon försöker få ihop mig med fula killar. Haha skör tjej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0