Haircut.

Jag har tänkt att gå till frisören under en längre tid men har aldrig kommit till skott, annat har prioriterats helt enkelt. Patricia lovade ju att klippa mig, men inte heller det har blivit av. Och till råga på allt pratade jag med Tessi idag och hon berättade naturligtvis att hon varit hos just frissan. Som vanligt påstår hon att håret numera är sjuuukt kort, vilket det oftast aldrig är, jag ser knappt skillnad ärligt talat.
Och där stod jag mitt i allt och såg ut som rena rama trolltackan i håret. Det var slitet, blekt, tråkigt and you name it. Så det blev helt enkelt till att plocka fram frisörkittet och ta saken i egna händer! Topparna fixades till, håret fick en ny mörkare färg och en lugg som inte går att missta som ett "jag-har-gjort-det-själv-ingrepp". MEN som jag brukar säga, alla förändringar är bra när det inte kan bli värre.




Jag hittade inte den riktiga saxen så jag fick ta plåsterklipparsaxen istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0