Snart smäller det i FALSTERBO!

Bara en arbetsvecka kvar nu, sedan smäller det. Storslagna Falsterboveckan, som inte är någon annan vecka lik, en fantastisk blandning av ridsport på högsta nivå och fester som verkligen är top notch, loooove strandbaden!!

Det är så otroligt kul när en sådan här stor ridsportshändelse äger rum eftersom man annars väldigt sällan träffar sina ryttarvänner annat än på tävling, och då är situationen är ofta lite för seriös. Under Falsterbo kan alla verkligen släppa loss, och tro mig, det gör folk. SÅÅ JÄÄKLA KUUL!!!

Det finns bara ett krux kvar att lösa. Jag ska ju rida Mione måndag och tisdag OCH efter det måste vi flytta bilen om jag inte kvalar till final, vilket för mig känns som en omöjlighet då sveriges 200 bästa 5åringar är på plats och bara 5% går till final. Men som Gunde brukar säga, ingenting är omöjligt, bara olika svårt. Jag skulle säga att situationen är ganska jättesvår för en rockie som mig....  Tillbaka till det vesentliga, flyttar vi bilen så har jag ingenstans att bo, fuck.




Ett kollage från 2006 när jag var där senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0