Scandinavien opens första dag.

Söndag morgon och drygt en timme tills Scandinavien open 2008 drar igång. Jag har varit vaken sedan kvart i 6 och sitter nu och äter frukost och lyssnar på Keith Urban för att lunga mina sinnen för ett ögonblick. Hermione är lite spändare än hon brukar vara, gjorde några små skutt under våran morgonpromenad för en timme sedan, men jag hoppas att hon kan lugna sig tills min start. Jag inte några som helst krav på henne att hon måste hoppa felfritt eftersom det här är en stor grej även för mig, men det är klart att det skulle vara kul och absolut någonting att sträva efter.
Ne, nu ska jag försöka ladda upp en liten stund innan det är dags att gå bort till banan. Önska mig lycka till! Bye 

Kommentarer
Postat av: Beccs

Lycka till nu!

Du kommer fixa det galant!

2008-07-14 @ 08:58:48
URL: http://newtime.blogg.se/
Postat av: mos

Bra gjort sis!

2008-07-14 @ 19:30:06
Postat av: moha

bra gjort sis!

2008-07-14 @ 19:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0