oklart

Jag har slagit något typ av personligt rekord genom att inte vakna före 13.45 idag. Normalt sätt är jag en morgonmänniska som inte tvekar på att kliva ur sängen tidigt men jag antar att nattens långa sömn var välbehövlig. En komisk grej var att Tessan ringde mig kanske 15 minuter efter mitt uppvaknande och jag insåg då att jag inte kunde prata, rösten fanns inte där, det enda som kom ur min mun var en slags gnisligt rosslig ton med inslag av tonhöjningar blandat med sänkningar om vartannat helt orytmiskt. Jag är i och för sig förvånad över att rösten inte har gett vika tidigare då jag ofta får en väldigt vinglig stämma efter intag av alkohol.
Just det, det här med alkoholen och den ohälsosamma levnadsstil som min kropp och själ har fått gå igenom de senaste dagarna har bidragit till en viktnedgång med två kilo på fyra dagar... Hur kan det komma sig? Ät vad du vill, vilken tid på dygnet som helst och framförallt drick så mycket så att du känner dig full dygnet runt, gå ner tre kilo i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0