Mamma Mia

Dagens ljusa timmar har gått åt till en och samma sak, provridning av hästar samt träning av mina egna. Med andra ord har jag ridit tre av mina egna plus provridit två andra. Den ena hästen jag provade var riktigt fin och den andra var lika tråkig som den andra var fin, riktigt tråkig.
Igår gjorde jag desto mer då jag både hann chilla med Anna i staden och äta middag och gå på bio med mina föräldrar och min yngsta syster. Vi såg Mamma Mia, den var en aningens töntig men det passar ju mig så i det stora hela måste jag säga att den var riktigt bra! ABBA-musiken är helt grym på det sättet att den fortfarande håller, hur många låtar kan stå pall i över 30 års tid? Troligtvis inte så många.



Anna!


Mamma, Moa, Pappa!


Mamma Mia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0