Italienskt på söder.

Jag har precis kommit hem efter att ha chillat på söder med Tessi och Patte. Tessi började med att förklara för kyparen, som var engelsk-språkigt att vi var träd då Patte skulle dyka upp en halvtimme sent. Jag vet inte om ni förstår vad hon menade, eller vad jag menar nu, men sjukt kul var det i alla fall ;) väldigt mysigt också eftersom solen valde att titta fram mot den italienska resturangens uteservering där vi satt...
 


Utsikt från Tessans kök, jag kunde inte gå närmare eftersom hon tappat glas på golvet och inte tagit upp det (fråga mig inte varför för jag vet inte...).


Matförrådet hos miss Sjöblom är en anings enformigt, så vi valde därför att gå ut och äta. Te och Start känns inte som någon höjdare trots en mängd olika smaker att välja mellan....


Hann med att kolla lite i affärer innan vi gick till resturangen.


en nöjd vän...


...och så jag själv, hej hej.

Kommentarer
Postat av: buster

hello handsome :-D

2008-07-02 @ 23:34:51
URL: http://wildntrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0