Grillning hos Vera.

Just nu är jag fruktansvärt trött. Det blev ganska sent igår och så har jag jobbat idag, fick som tur var hjälp med utsläppet så lite sovmorgon blev det. Vaknade dock av mig själv 07.20, vilken gammal tant man är som inte kan sova på mornarna...
Hur som helst, väldigt trevligt igår men grillning, tävlingslekar (mitt lag vann ;)), musik och trevliga människor! Vi sprang även in en sväng till Veras granne och sjöng kareoke med dem haha.



Folk och en del alkohol.


Rosa laget som vann! :D


Ingen märkte att det blev det mörkt.


Träffade David i väntan på de sista tåget, det visade sig att han var bäst i Sverige på brottning, där ser man...


Jag var minst sagt lite suddig på vägen hem, men glad ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0