Det här är en sång om ingenting...

Jag sitter och irriterar mig på tvn som står på i bakgrunden. De pratas på ett språk som för mig är helt oförståligt, en gissning är att det kan vara spanska eller möjligtvis italienska. Jag orkar bara inte kliva ur min stora fotölj och stänga av, jag kommer ju om bara några minuter resa mig i alla fall eftersom jag måste fortsätta packa, skulle ju kunna stänga av tvn då, eller åtminstone byta kanal.
Imorgon åker ju jag och Ida till Hammarö, det ska bli väldigt roligt! Känns dock som om jag nyss kom hem. Först var det Falsterbo - hemma några dagar - Halmstad - hemma några dagar - och nu bär det av mot Hammarö. Ska tilläggas att jag absolut inte klagar, har hittills varit en superrolig semester, helt klart en av de bättre och jag har ju över en månads ledighet kvar så det ser absolut ljust ut ;) Äääälskar verkligen att plugga, sommarn blir så lång då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0