Bye FHS

Nu är jag påväg hem från Sveriges södra udde. Det har vart riktigt kul och jag är lätt irriterad över att jag inte kunde stanna längre. Tävlingarna gick både bra och mindre bra. Första dagen chockade jag mig själv genom att gå nolla, otroligt roligt att Hermione hoppade så bra! Det tråkiga var att hon idag hoppade nästan lika bra, men några centimeter för lågt alldeles för många gånger. Min gissning är att orken inte riktigt räckte till, tråkigt men sant. Detta betydde att jag inte var i närheten av att få rida final och vi var tvugna att lämna Falsterbo redan idag :(
Jag hade verkligen velat varit kvar och festat med alla sköna männiksor men av olika anledningar så blev det inte så. Ser istället fram emot nästa vecka då jag åker till Halmstad med Micki, Vera, Marlene och alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0