Back to reality

Igår kom vi hem 02.30, stackar Mione som först fick hoppa den största banan hon någonsin tagit sig över och sedan stå på lastbilen i 9 timmar för att komma hem halv tre på natten.
Jag funderade en del på Falsterbo igår på resan hem, den första funderingen gick i banorna "vad är en bal på slottet", jag försökte helt enkelt se fördelarna med att lämna årets största hästfest alldeles för tidigt. Naturligtvis gick det inte så bra då jag inte kan manipulera min vilja på det sättet, jag vet ju att jag vill vill vill vara där!
Men men det är som det är och för att kompensera denna sorg så gick den andra funderingen ut på att redan nu börja längta efter nästa års tävlingar. Det blir till att träna ännu hårdare för att kunna rida finalen nästa år ;) Förhoppningsvis kan jag kvala in med Me Hijo då också, han har ju ännu lättare för sig och är förhoppningsvis lite mer färdig för uppgiften nästa sommar! 

Jo, det går faktist ganska bra att lämna det träliga bakom sig och se framåt... För nästa år, då kommer vi tillbaka!


Chelsea
 

Kommentarer
Postat av: moha

nästa år går det för man kan lita på ME HIJO!:D

2008-07-16 @ 12:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0