var är mina kuddar?

Haha asså min mamma har typ varit helt hyper ikväll, suttit framför tvn på helspänn tittandes på juniorhockey. Jag kan ta att pappa tycker att det är intressant och värt att lägga ett par timmar på, men att mamma sitter och skriker när det görs mål känns lite mer oväntat. Vet inte hur jag ska ta det här... Nu är iaf hockeyn slut, skönt att få lite lugn och ro.

Kom precis in efter att jag varit ute och hämtat mitt täcke som jag hade hängt ut på vädring. Tanken var att jag skulle tagit in kuddarna oxå men de var inte kvar där jag lämnade dem. Trisst att det är halv storm här och att de antagligen blåst iväg upp i skogen bakom vårat hus. Otur man kan ha...

Imorrn är det tävling! Jag är grymt laddad, önska mig lycka till :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0