Oj då...

Jag läste en bekants blogg häomdagen och lämnade en lite kommentar som naturligtvis innehöll en del ironi och absolut inte skulle tas på allvar, och även om den togs på allvar så var den absolut inte farlig eller jag skulle inte reagerat om någon skrev den till mig iallafall. Såg sedan att kommentaren var borttagen och senaste inlägget från min bekanta bloggare såg ut såhär:

om ni undrar varför jag inte skrivit på ett tag så är det för att jag efter ett antal mindre trevliga kommentarer ang. några inlägg inte tycker det är särskilt roligt längre att dela med mig av mina funderingar, blir så förbannad på dessa små idioter vars enda fritidsintresse är att klanka ner på andra och dra en handtrall till internetporr medans de lyssnar på Carola och äter en svettig pirog...

Asså jag vet inte riktigt vad jag ska säga...

Kommentarer
Postat av: buster

det var inte din kommentar kan jag ju säga :-)

2008-01-18 @ 18:17:04
Postat av: buster

din kommentar va ju sann hahah

2008-01-18 @ 18:21:32
Postat av: Malin

HAHAAHA varför tog du bort den då? vart lite rädd där :P

2008-01-19 @ 11:09:55
Postat av: buster

raderar alla kommentarer som kommer :-)

2008-01-19 @ 11:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0