missvisande visklek?

Jag är grymt trött just nu. Har varit hos morfar på middag eftersom han fyller år idag. Där var hela tjocka släkten oxå, trevligt och samtidigt lite småjobbigt efter ett tag.
Jag lekte viskleken med mina kusiner som är typ 8-10 år. När det var Fillippas tur att viska och viskningen kom till Felix protesterade han och utbrast -meh gu va taskigt. Men viskade sedan vidare. Jag var sist ut i ledet och skulle säga orden högt. Makaroner och bajskorvar var de mogna orden jag hörde. När jag sa dem högt kom det fram att det inte alls var det som fillippa hade sagt. Hon sa nämligen - Malin har den största rumpan i hela världen...
Det visade sig att 10 åriga Felix hade bytt viskning för att han tyckte att Filippas alternativ var missvisande och taskigt. Pluttinutten!


Kommentarer
Postat av: TESS

hahhaahhahAHHAHAHAHAAHHAHAHAAHA....

2008-01-13 @ 18:29:14
Postat av: Anonym

Man får inte retas. =)

2008-01-13 @ 21:48:54
Postat av: miss powerless

Felix är världens gulligaste unge!

2008-01-14 @ 15:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0