just be friends?

Det är en sak som jag inte riktigt förstår, varför kan inte en kille bara vara vän med en tjej? Blir man vän med en kille blir han efter ett tag oftast förtjust i en, vilket kan vara lite drygt om man själv inte är intresserad. Skulle man däremot vara intresserad kan det ju inte bli bättre men det är en helt annan sak... Tillbaka till ämnet. Ledsen att behöva dra alla över en kam men många killar verkar faktist ha ett problem med att bara vara vän! För mig är det hur lätt som helst, grymt att ha manliga vänner, särskillt när man vill spela kort eller tv-spel vilket jag vill ganska ofta, detta är dock inte alltid så populärt bland mina kvinnliga vänner ;). Jag vill inte framställa mig själv som en maneater för så är det verkligen inte, jag tror faktist att många tjejer kan hålla med mig om detta. 
En annan grej är om man har en manlig vän som helt plötsligt skaffar flickvän, då existerar man helt plötsligt inte längre. Kanske för att man inte längre är intressant på ett annat plan eller är det möjligtvis så att en nybliven flickvän ser en som ett hot? Sjukt larvigt. Jag förstår mig iallafall inte på detta faktum!  


  

Kommentarer
Postat av: Buster

haha, jag tycker det är tvärtom :-)

2008-01-20 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0