Journalistikstuderande!

Efter studenten kom jag på att jag kanske inte gjort mitt bästa i gymnasiet, betygen var och är fortfarande inte ok. Att vara en ostrukturerad tonåring och samtidigt ha ett framtidsmål om att läsa journalistik på universitet kanske inte är den bästa kombinationen. Jag sökte in men hamnade långt bak på reservlistorna både 2006 och 2007. Jag hoppade på en annan kurs i höstas för att komma vidare på något sätt. Anmälde mig även till det fruktade högskoleprovet och gick dit och plågades en lördag i slutet på oktober. Sökte sedan in nu till vårterminen och hör och häpna.... JAG BLEV ANTAGEN!!!!! på mitt högskoleprovsresultat. Tack Gud för allmänbildning! 

 


Kommentarer
Postat av: Tommy

congrats...

2008-01-21 @ 23:42:48
URL: http://tommyen.blogg.se
Postat av: Malin

Tack tommy :D

2008-01-22 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0