jag vill ha sommar

Jag vet inte om jag ens vill kommentera vädret, risken är väll att de som läser bara blir på dåligt humör. Men asså hur tänker de där uppe?
I detta rusk är det inte speciellt svårt att drömma sig bort, tänka sig en ljum augustikväll då det inte kan bli bättre. Att lyssna på sommrig svensk musik är ett bra sett att påminnas om att det faktist finns en sommar och den kommer så småningom.. Vad gäller svensk musik är det lite delade meningar om vem som är the king. Många säger att Magnus Uggla är kung och andra säger att Per Gessle är kung. Men jag vet vem som egentligen är kungen av den svenska sommarn, the one and only....

image129
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0