IDA

För några inlägg sen fick ni veta vilken snäll och förståeende pappa jag har. Idag tänkte jag gå in lite mer på min två år yngre syster. Hon har för några veckor sedan flyttat hem från Strömsholm där hon (liksom jag efter gymnasiet) gått på elitprogrammet för young riders, en typ av satsning på ungdomsryttare.
Det finns nackdelar att hon är hemma igen till exempelt att vi delar på bilen och att hon "lånar" mina grejer. Men fördelarna väger absolut över trotts allt. 
Jag och syster är otroligt lika både utseendemässigt och i sättet, det är inte sällan som vi säger exakt samma saker samtidigt eller börjar sjunga på samma låtar exakt samtidigt, det är nästan läskigt ibland. Vi tycker även likadant om nästan allting, kan faktist inte komma på någonting som vi inte tycker lika. Eller jo, jag tycker att mina hästar är myyyyycket gulligare än hennes och hon tycker att hennes är gulligare vilket är väldigt konstigt... 
När jag frågade häromdagen om hon hade läst min blogg (tror det var när jag lagt upp bilderna från Lindvallen), svarade hon:
- Ne, läser inte den. Den är skittråkig, handlar ju inte om mig! (Gullig attityd har hon oxå...) 

image122
Seriös.

image123
Inte lika seriös. (Idominläppar?)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Banan

2008-01-11 @ 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0