HEMMA!!

Nu är jag hemma efter några sjukt spåriga dagar i Svenska fjällen. Underbart!
Jag är sjukt trött efter drygt 50 mil och 7 timmar framför ratten, herregud vilken skör hemresa....
Tack Bridget, Terran, Cicci och alla andra som spårat med mig sådär lite skört i veckan, fan va vi kör ;)
Imorrn ska jag hämta kameran hos Tess så blire lite bildbevis här på bloggen! Ni får ett litet smakprov eftersom ni antagligen är väldigt laddade att se några av de drygt 250 stycken bilderna *<l:D


image83
Råkade ramla i backen men blev inte ledsen över det...

image84
"Jag är rädd men jag flyger ändå"

image85
Nyårsmiddag!! (ser dock lite skör ut bland mina snygga blondiner)

image86
Jag och Bridget i stugan!



Kommentarer
Postat av: micki

tjohooooo malllaaaaaa

2008-01-03 @ 20:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0