En jobbig lillebror helt enkelt.

Det går en kille i min nya klass som är sjukt irriterande. Han verkar allmänt seg och pratar lixom i slowmotion, 19 år och från GBG. Bara för att han är så otroligt seg så kan jag heller inte låta bli att bli irriterad på hans feta råttfärgade och alldeles för långa hår.... Jag hamnade såklart i en arbetsgrupp med denna grabb. Men nu, några dagar efter gruppindelningen kom han på att han kanske inte ska läsa den här delkursen för att han har läst den förut. När han idag ska förklara det för oss (efter lektionstid när alla vill åka hem) så kommer han aldrig till sak utan svamlar runt det han egentligen vill få fram. Tillslut tröttnar en annan tjej i gruppen:
- Men gå bara!
Grabben gick och ingen var gladare än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0