Moa har fler talanger.

Nu är jag precis hemkommen från skolan, shit vad kallt det är ute! Just nu gör jag inget vidare vettigt, sitter bara och väntar på att Moa ska komma med bussen så jag kan hämta henne eftersom hon inte orkar gå från busshållplatsen. Idag förstår jag henne faktist, mysfaktorn utomhus är inte den högsta för tillfället.
Jag har ju berättat om Moa och hennes talanger tidigare i bloggen. Jag glömde nämna en grej då, hon kan nämligen få väldigt lång hals, haha vilken grej ;) Hon har inte de spärrarna som normala människor har, verkar det som. Bra för henne när hon var lite yngre och det var på gränsen att hon fick åka berg och dalbana, då var bara att släppa ut halsen en aning och varsågod stig på... 
Kanske borde satsa på talang 2008...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0