Mickans nya jobb - en utmaning.

Min vän Mickan har nyligen bytt jobb. Från att vara den säkert framgångsrikaste telefonförsäljaren på Virtel genom tiderna har hon nu sadlat om och börjat jobba med utvecklingsstörda barn. Nu är dom kanske inte helt utvecklingsstörda men jag kommer inte ihåg vad sjukdomen heter som dem har. Mickan har säkert sagt det till mig tio gånger men vissa saker fastnar lixom inte i min hjärna... Hur som helst så trivs hon bra på det nya jobbet men häromdagen fick jag ett sms från fröken, som vid det tillfället var en aning skör:
 
Jag somna i badet när jag kom hem, livsfarligt. Men jag är helt slut efter att ha jobbat med barnen. Den ena spottar på mig och kallar mig snopp hela dagarna och den andra knuffar mig...


Kommentarer
Postat av: mickis

hahahahahah

2008-02-07 @ 18:37:51
Postat av: Malin

haha klargör vad sjukdomen heter nurååå

2008-02-07 @ 21:44:09
Postat av: mohaa

hahahahaha

2008-03-04 @ 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0