Medicin, skorpan och lillebror.

I natt var min 5e natt med feber så imorse var jag och hälsade på hos husläkarn i Tungelsta som kom fram till att jag har en rejäl virusinfektion. Virus går det tydligen inte att få bort med hjälp av medicin utan det måste ge sig självt. Jag fick iallafall världens enligt Dr. T. Moberg bästa hostmedecin. Enligt honom är detta medicinen som alla vill ha. Haha vilken lyckost man är... 

Jag kom på en sak igår, det är samma person som spelar Skorpan i Bröderna Lejonhjärta och Lillebror i Karlsson på taket. Det är sådana här upptäckter man gör när man har legat inne i 4 dagar. 

image164


 

Kommentarer
Postat av: Pattie

Hhahaha Malin, va gulligt! har du inte tänkt på tidigare att det är samma person som spelar Skorpan och lillebror. aja nu vet du iaf ;)

2008-03-04 @ 14:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0