Måste jag jogga för att ha mina nya träningsbyxor?

Igår använde jag träningsbyxorna jag fick i födelsedagspresent av Ida och Moa för första gången. Grymt sköna byxor även om det känns lite överseriöst att ha dem på sig för en 30 minuters promenad.. Men nångång måste jag ju använda dem ;)

Ida frågade mig idag om jag skulle ha med dem till Italien. Jag svarade att de nog skulle få följa med då de är väldigt sköna och skulle vara perfekta att ha när vi kollar på film eftersom de tar mindre plats än mjukisbyxorna. Ida skakade på huvudet och lämnade rummet jag befann mig i.
Jag hoppas hon förstod att jag drev... Eller så gjorde jag inte det, har inte bestämmt mig ännu, men träningsbyxorna ska med i vilket fall som helst!

image169
Jag och Dixi glassar i solen

Kom på att jag ska passa på gratta alla som fyller år på denna bonusdag som det är idag. Passa på att fira ordentligt, dröjer ju tills nästa födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0