vad jag har gjort idag...

Dagen har bestått av jobb och Ikea-besök. Jag gillar inte att vara på Ikea, allt tar så sjukt lång tid och atmosfären är inte mysig för 5 öre. Fick i alla fall med mig en ny säng hem, och en hylla, gardinstänger och en sänglåda som ska in under sängen där jag ska ha mina skor.. Kommer nog att slänga massa kläder nu när jag flyttar men skorna slänger jag bara inte! :)

Tanken var att jag skulle möta upp Ida efter Ikea och sedan åka och gymma tillsammans med henne. Tyvärr dissade hon eftersom hon "pluggade" med Fredrik... åå dålig stil! Fick istället kolla på Moa när hon hopptränade Goosen, det gick jättebra som vanligt, han är ju såå duktig (och hon också, ibland asså...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0