...

Sitter och lyssnar på disneymusik, jag vet är en aningens skör just nu...

Men det är bara så åååå just nu, jobbigt väder, tenta på torsdag (igen ååååå!), massa restuppgifter att göra, bekymrad över att ja inte kommer få allt jag önskar mig av tomten, olyckligt kär i Piet bla bla jr, irriterad eftersom jag nyss ramlade i trappen och spillde fil över halva den, på väggen och på golvet, sjukt trött i huvudet och alldeles för pigg i benen, sovit för få timmar alldeles för många dagar i rad, har en mamma som klagar på mig alldeles för mycket och ofta, känner att jag har alldeles för mycket att göra och för lite tid ooosv.

Väääldigt skört just nu som ni förstår haha. Och då behöver jag verkligen Disneymusiken! Den är så fantastiskt bra och uppiggande. Ni borde testa det om det blir skört någon gång. Favoritmusiken finns i Mulan, Pocahontas, Alladin, Skönheten och Odjuret, Lejonkungen, Lilla Sjöjungfrun, Tarzan!

Pocahontas är nästan bäst, sjukt bra musik i den, särskilt på engelska, riktigt riktigt bra :)


Kommentarer
Postat av: sistah

hahah tur att man inte var med när du tappade filen!

2008-12-03 @ 21:17:18
Postat av: MALIN

ja det var en himla tur för dig...

2008-12-03 @ 23:07:10
URL: http://sopowerless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0