motivation

Idag är det verkligen första december. Tiden går så otroligt fort så att man blir rädd ibland! På ett sätt är det bra för jag vill verkligen tävla nu nu nu, vill bara att det ska bli februari så säsongen kan starta. Det finns inget mer motiverande än att kolla på en stor hopptävling live, man vill ju bara komma dit själv, vill ju också tävla i globen! Haha som ni förstår så är jag en liten bit ifrån (för att inte vara ärlig och säga gigantisk, men i alla fall), men har verkligen någonting att träna för, för nästa år har jag ett mål att bli ännu bättre än vad jag varit i år (som för övrigt har varot mitt framgångsrikaste år hittils). Jag tror att det är ett väldigt bra mål, att man ska avancera ett snäpp varje år och det SKA jag bara göra!

Måste kila iväg till skolan nu. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0