Lurad

Igår eftermiddag/kväll ringde det på min mobil:

- Hej, jag ringer från veckorevyn och skulle vilja ställa några frågor till en undersökning som vi gör...


- Okej, kör på då..


- Vilken Hollywood-kille tycker du är snyggast?


- eeh oj, det vet jag inte...


- Men, vem har du på väggen hemma?


- Haha okej isf får jag väll säga Josh Hartnett som har hängt där i alla år...




Frågorna fortsatte i samma anda och jag svarade Josh på alla, för att göra det enlkelt för mig...


- Nu har jag en sista fråga kvar, den är lite pinsam... haha eeh... vilken frukt skulle du vilja ha som bröst?


- Haha VA?


- Jag vet den är lite konstig.. Kiwi säger de här bakom...?


- Haha nej inte kiwi, kör på apelsin istället!


- Apelsin haha okej... Då var det inge fler frågor, nu får du se om du kommer med i nästa nummer av Vecko Revyn!




När jag lagt på luren började jag asgarva och berättade för Moa om det som häst. En minut senare frå jag ett sms:


JIMSING: Ta ner Josh Hartnett från väggen!


Hahah jag hade blivit lurad! Av Jimsing och Robert Holmberg, tack för kiwi grabbar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0