Läskiga OTH!

Alltså OTH säsong 6 är sjuuukt läskig!!! Har sett avsnitt ett och två nu, allt är så psykat och jämfört med säsong ett och två har serien förvandlats till en riktig rysare... Det är absolut bra men jag blir ju jätterädd, måste sitta och blunda och skruva ner volymen i typ varannan scen. Varnade Moa att jag kanske skulle komma upp till henne om det blev svårt att sova här nere, hon insisterade dock inte och istället för ett välkomnande hälsade hon att det var okej om jag ville smsa men jag kunde absolut inte övernatta i hennes rum. Haha tack för stödet, sis...

Nu måste jag ropa in mina livvakter till flatcoated retrivers så de kan rädda mig ur det här.

God natt   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0