Krock.

Jag har undanhållit en grej... I torsdags när vi var på julbord skulle jag parkera bilen, men tyvärr var det fullt på den parkeringen som jag hade tänkt mig och fick därför backa tillbaka. Samtidigt pratade jag med alla i bilen vilket gjorde att koncentrationen inte var på topp....

Pang!

Jag råkade backa in i ett stort träd... Hur sjutton lyckas man med det?? Jag kände mig verkligen så sjuuukt dålig! En grej hade ju varit om jag suttit själv i bilen, men så var tyvärr inte fallet, vi var ju fyra.. ÅÅ herregud! Jag som har haft körkort i 4,5 år borde väll kunna backa ordentlìgt? 

Det värsta är att jag nu drömmer mardrömmar om detta, jag drömmer att jag krockar, kör in i saker och backar på träd och annat. Det måste vara som ett straff, kommer få men för livet tack vara det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0