JMK är väldigt skört just nu.

Jag blir så trött! Idag ser jag ett nytt meil i min inkorg där det står att det är seminarium imorgon klockan 10. IMORGON?
Jag fattar inte varför lärarna på JMK inte kan ha LITE bättre framförhållning, jag har liksom lite annat att göra och lite annat inplanerat förutom helt-plötsliga-seminarium som man aldrig vet när de dyker upp! Jag kan inte lämna alla dagar fria ifall att det dyker upp något senplanerat JMK-grejs. Imorgon ska jag jobba, plugga till tentan på torsdag, skriva på uppsatsen, träna mina (alldeles för många) hästar, försöka hinna med att träna mig själv och kanske bo in mig i min nya lägenhet (om jag hinner). Jag har absolut inte tid att åka till JMK, ALDRIG, INTE EN CHANS! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0