Det är mycket nu haha.

Idag har det varit rörigt, började med atrt jag vaknade 06.30 i Piggis och kom på att jag inte hade mitt leg hemma (eller nåonstans eftersom jag har slarvat bort det...), vilket inte var så lyckat då jag skulle skriva prov klockan 09.00 på JMK. Kastade mig i bilen mot Söderby för att hämta mitt pass istället. Vidare till Karlaplan för att stress-skriva KOM 1-provet för andra gången. Sedan tillbaka till Söderby för att hämta upp Hanna, Sandra och Benke och sedan vidare till Långbro världshus och äta jullunch. Det är så grymt på Långbro, sjukt bra julbord faktist!

Nu sitter jag på Söderby igen (3e gången idag jag är här...), är proppmätt och ska ner och rida minst två hästar innan jag åker tillbaka till Älvsjö, vore nog på sin plats att ta gymmet påvägen hem också för att vara säker på att jag inte går upp 10 kilo tills imorgon....

Måste kila nu, Tjiiiiiiiiiiing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0