Vecka 31 i bilder.

Hemma igen... Inte första gången jag börjar ett inlägg på det sättet kan jag gissa? Har blivit ett evigt farande denna sommar :)
Hammarö var väldigt fint och det var som vanligt väldigt roligt att träffa alla ryttarvänner! Själva tävlingsdelen var dock ett riktigt bottennapp men men efter regn kommer kanske solsken... Om jag har tur vill säga.


Likadana tröjor, "tufft"...


Jag tillsammans med Me Hijo <3


Fredag kväll.


Korthaj?


okej....


Jenny Andersson in action.


Sjötomt med egen beach.


Sommarkvällar vid Vänern.


Ida och Spirit in action.






Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

dem fick sig ett gott skratt i vår lastbil när ja berättade om det lyckade inbrotts försöket i er lastbil, och åt mitt streck ja fick på magen.haha.

2008-08-06 @ 21:22:30
Postat av: Malin

Haha asså strecket är inte okej, var ju inte meningen att du skulle få men för livet pga att vi inte orkar ta nyckel ;)

2008-08-06 @ 22:23:10
URL: http://sopowerless.blogg.se/
Postat av: Jenny Andersson

Men för livet tror jag inte det blev,hehe.strecket börjar avta. ja överlever. vi höres:)

2008-08-07 @ 06:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0