Stressig dag för en underkänd människa.

Jag började min dag vid 06.30 bläcket med att kliva upp ur sängen och likt en zombie tugga i mig havrefras och mildyogurt framför Disney channel. Men klockan 7 var jag redan piggare och tur var väll det eftersom jag då började dagens arbetspass. Vid elvatiden var jag klar men stallet och hade dessutom hunnit rida två hästar.
En snabb dusch senare var jag (med lunchen i handen) redan påväg att skjutsa Benke till gummiverkstaden där han skulle hämta våran traktor (haha lite pinsamt är det men vi har faktist en sådan) som hade fått nya däck. Jag styrde sedan Universalbyggenbilen modell större mot tågstationen där jag parkerade den och satte mig själv på pendeln. Jag hade först tänkt att ta bilen hela vägen till skolan men när jag fick reda på vilken bil som stod till min förfogan idag så kändes det plötsligt inte lika aktuellt.
Väl i skolan gick jag tillsammans med Hanaa och hämtade ut min tenta som jag gjorde innan sommaren. Till min stora förskräckelse var den absolut första bokstaven jag såg ett u. ETT U????!!!! U = underkänt, U = UNDERKÄNT. Det är INTE OKEJ. Jag har aldrig någonsin blivit underkänd förut och mår otroligt dåligt över detta nu. Okej om jag känt att jag inte gjort mitt bästa men det är absolut inte så jag känner, jag var ju till och med nöjd när jag lämnade in skiten. Fy fan säger jag bara! 
Trots ett sviktande humör red jag de sista hästarna nyss, det gick i alla fall bra. På fredag morgon åker jag till Lidköping för att tävla, kan ju hoppas att jag kan rida bra istället då studierna verkar gå åt pipan. Kanske är det som med kärlek och spel, antingen eller liksom. Jag har ju aldrig haft särskillt mycket tur i kärlek men kan däremot vara en riktig spelhaj när jag lägger den manken till.
Okej en slutsats skulle kunna vara att skolan kastar ut mig pågrund av för lågt IQ men att jag istället får rida OS i London 2012? TAGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0