snart nyår?

Började dagen med en tripp in till ryttarstadion för typ 4e gången den här helgen. Moa skulle debutera 1,35 och jag fick agera coach. De hoppade tillslut i mål med två nedslag vilket jag tycker är ett helt okej resultat på en så pass spektakulär bana.
Träffade Alexandrorna och bytte några ord innan det var dags för hemgång. Nyår kom på tal och det pratas om Helsingborg, folk verkar vara på... Det kan tyckas tidigt att börja planera inför nyår såhär i början på augusti men har man liksom jag redan börjat lyssna på Brittans jullåt så känns inte december alltför långt bort. Missuppfatta mig inte, jag längtar inte till vintern. Eller det är klart att månaden december har sin charm, liksom de flesta andra månaderna. Men augusti tror jag ändå är en av de absolut bättre, den största nackdelen är att det blir mörkt för tidigt på kvällarna. Fast juli är ju underbar den med. Det ger sig nog, bäst jag slutar innan jag får beslutsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0