OMG

Jag brukar inte tycka saker är pinsamma men det här är inte inte inte okej!!!
På vägen hem körde vi om en bil med trailer. Jag kände inte igen bilen men tyckte att det var Kaspar som körde så jag skickade iväg ett sms till honom. Gör det ibland så inget konstigt med det. Jag blev dock lite förvånad då han aldrig svarade... Nyss kollade jag på mobilen igen, gick in på sända poster och såg då meddelandet som jag skickat för kanske fem timmar sedan... Det såg likadant ut som jag kom ihåg det MEN (!) mottagaren var en annan än den jag hade tänkt mig, nämligen min veterinär från Ultuna, herreguuud va pinsam! Det var lixom ett "tjena-grabben-sms". Haha asså jag vet allvarligt talat inte om jag ska skratta eller gråta just nu. Pinsamt pinsamt pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0