Grönan/Fridays.

Jag skulle egentligen tagit det lugnt ikväll, eller lungt och lugnt, jag hade ju lovat Moa att vi skulle köra ett pass på gymmet... Med lugnt menar jag att gå och lägga sig inom skaplig tid... Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig, idag blev det inte så utan det blev istället bättre. Lite (eller ganska mycket) impulsivt åkte jag, istället för att lägga mig tidigt till Grönan och slog ihjäl några timmar för att sedan avsluta på Fridays i Kungsträdgården. Klockan är nu 01.00 och jag kom precis hem. Sjukt trött eftersom jag var uppe i ottan imorse, en lång dag med andra ord. Dags att sova. Natti!


Ida, Alex och Jessie

Kommentarer
Postat av: Cisso

Tack för inbjudan!! dissare..

2008-08-10 @ 22:18:55
Postat av: Malin

Du hade varit en självklar anhängare om du bara spenderat din helg på ryttarstadion.. Vart var du fröken Feretti??

2008-08-11 @ 23:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0