Universitetsnivå på våran redovisning?

Idag hade vi redovisning i skolan. Som vanligt hade vi arbetat i grupper, denna gång av fyra personer i varje. Eller arbetat är väll en överdrift, jag ska vara ärlig och säga att jag skrev ihop mitt på 15 minuter igår efter 22. Däremot la jag ner desto mer jobb på att få till overheadbilder imorse, naturligtvis till ingen nytta då oh-maskinen var ur funktion.
Jag hamnade i samma grupp som Linda, robinsson robbans tjej. Och helt plötsligt när vi står framför alla och håller våran redovisning så börjar hon rita på whitboardtavlan bakom oss. Alla ba WHAT? Haha Martin som precis stod och berättade sin del vände sig mot henne och fråga: eeh va gör du? och hon svarade glatt: inget, fortsätt!
Hela klassen började garva och även jag hade svårt att hålla masken. Resultatet av ritandet blev en katt, känns väldigt seriöst och passande på universitetsnivå. Men våran klass börjar mer och mer likna en gymnasieklass vilket bara är soft tycker jag som saknar gymnasiet.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0