Stackars stackars mig.

Imorgon är det en dag som jag har bävat för länge. Jag ska nämligen åka till en käkkirurg på karolinska och operera ut en tand.
Jag har tidigare dragit ut fyra tänder och överlevt dem alla, men nu är det ingen vanlig tand som ska ut, utan en visdomstand som växer snett under mitt tandkött. Tänk er själva att de ska snitta upp tandköttet och plocka ut tanden för att sedan sy ihop, långt inne i munnen.
De kommer antagligen behöva söva ner hela mig då jag är fruktansvärt spruträdd. När jag skulle ta en spruta i 6an svimmade jag och fick ligga i systers rum på observation hela dagen, visst det var ett tag sen, men förrförra sommaren när jag blev sparkad av Kitten i huvudet och skulle sy så fick de ge mig lugnande tabletter för att jag var så hysterisk... Det låter skitlarvigt men jag kan verkligen inte hjälpa det.
Jag pratade med en kille i min klass imorse och han berättade att han ganska nyligen hade dragit ut en visdomstand, han poängterade även att det hade gjort jätteont, pedagogisk kille det där...
Jag har avbokat tiden en gång tidigare så nu måste jag gå dit imorgon även fast jag absolut inte vill!! Jag hoppas för guds skull att jag är i bloggbart skick imorgon kväll. Kanske hörs vi då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0