på g.

Jag har börjat få upp lite pics på facebook nu. Det går sakta men säkert. Såg att Cissi och Jenny oxå fått upp lite, härligt tjejer ;)
Kaspar var för övrigt här hemma och hälsade på idag. Han saknade mig så mycket så han var tvungen att svänga in och hälsa på påväg till Gotlandsfärjan. Eller så var det inte mig han saknade, men jag skulle vilja tro det ;P
Jag träffade Alex Ekberg nyss oxå och hon berättade att det skulle vara fest i Davids och Jennys hotellrum i Scandinavium, låter ju lovande, hoppas bara att man är bjuden hihi.
Ne nu får det nog bli läggdags, skola imorgon...

image183

Två lite småsuddiga tjejer i Italien.


Kommentarer
Postat av: Cisso

va i helvete de har dom inte sagt..men vi får väl bjuda in oss själva om inte annat ;)

2008-04-05 @ 14:19:22
Postat av: Malin

Haha du vet Alex ord är lag ;) Vilket röjj det kommer bli, stackars Jennsan!

2008-04-05 @ 18:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0