Namn kan vara konstiga.

Jag har lyckats övertala mamma om att det är fullkommligt orimligt att döpa en gullig lite hund till Elsa, det går ju bara inte! Igår döptes hon istället till Ella som i ella ella eh eh eh, under my umberella... Mycket mycket bättre!

Igår försökte jag strukturer upp mitt liv lite genom att skriva i min almenacka vad jag måste göra. När jag bläddrade runt så såg jag vem som har namnsdag nästa måndag..... Tiburtius. Känner du någon? Känner jag någon? eeeeh nej! Är det ens en han eller hon? Jag tänker på någon exotisk efterätt besläktad med tiramisu... Men glöm för guds skull inte att gratta alla med namnet Tiburtius som ligger er varmt om hjärtat nu på måndag.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Maaaaaaaaaaaaaaaaalin

2008-04-07 @ 20:33:56
Postat av: Cisso

mkt bra namn på en hund.. ella ella eh eh eh ;) o de där me de andra namnet.. ja tror du fått nån konstig sjukdom så du förknippar allt me italien..:P

2008-04-08 @ 10:27:14
Postat av: Malin

Jag har nog det haha italien är lixom the shit på nå sätt... blir nog frisk snart...

2008-04-08 @ 14:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0