My dream is to fly.

Hijo och Hermione skötte sig som änglar idag. Jag blir såå stolt över dem när de gör allting så bra! Tove som var snäll och hjälpte mig hamnade på backen en gång efter att Hijo hoppat iväg, men förutom det så skötte han sig som en prins. Lite dåligt av mig att plussa för honom innan och säga att han var den snällaste hästen när han sedan gör sådär meddans Hermione som jag red på var jättesnäll hela dagen... Ibland blir det lite knäppt :P

När jag gick banan spelade dem rise up och jag kunde inte låta bli att tänka - My dream is to fly over the rainbow so high jump italia! Nu var den en vecka sedan vi lämnade Arezzo och jag saknar det som fan. Träffade föressten Wille som hastigast idag, han red väldigt fort, hoppas han vann...


image192
Arezzotröjan hänger med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0