Kravlöst studerande (?) och längtan till GBG

Pappa upptäckte att jag låg kvar i sängen halv åtta imorse. Jag tycker inte att halv åtta är speciellt tidigt och känner inte att jag behöver gå upp tidigare då jag är ledig (idag oxå...). Men det är just det, att jag är ledig som pappa blir lite besvärad över. Han undrar vad det är för fel på universiteten numera. Det roliga är att han aldrig själv har läst på universitetsnivå så han har egentligen ingen aning om hur det är men han tror att det var bättre förr...
Jag är ju redan klar med arbetet tills imorgon så varför skulle jag då gå upp innan 7?

Nu sitter jag och väntar på att hoppningarna från Göteborg ska börja på TV, 40 minuter kvar... På lördag morgon åker jag ner till Götet, åååå jag längtar! Det ska bli så roligt att träffa Stella och Alex och alla andra! Woho Party Party! Sen ska det ju bli grymt roligt att se WC-finalen också såklart!!!

image239
Stella och Davids ex Elli och så jag sjäääälv på party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0