Fredagkväll först med Anna och sedan med Tessi!

Nu är jag nyss hemkommen. 

Anna som för det mesta brukar ha en tuff framtoning betedde sig inte lika självsäkert idag. Det var efter middagen när vi i varsin bil skulle åka vidare som det hände. Anna skulle till jobbet och jag skulle möta upp Tess, vilket jag återkommer till senare... 

Jag kör inte min bil mesigt på något sett, tvärtom har jag inget problem att trycka på gasen. Men min körning går inte att jämföras med min kusins, hon är vild bakom ratten. Jag hamnade lite efter i starten eftersom hon styr igenom de smala villaområdesvägarna som om hon hade stulit bilen. När vi passerat Akeleja ser jag att hon stannat bilen. Hon har inte bara stannat utan även hoppat ut och viftar med armarna som en galning. Jag öppnar dörren och frågar vad fan hon sysslar med. Hon ropar bara tillbaka att jag ska komma. Jag kliver ur min bil och går fram till hennes. 
- Kolla in i min bil!!!
Jag kollar in. En liten bit ovanför ratten hänger det en liten liten spindel i en tråd. 
- Du måste ta bort den!!!
Hahaha jag tog bort spindeln och berättade sedan för Anna att det där inte var okej. Sen åkte vi vidare, Anna till jobbet och jag styrde mot Hammarbyhöjden.

Tidigare på kvällen blev jag smsbombad av mig kära vän Tessan. Utan att jag hinner svara får jag dessa sms:

Nr 1. Du ska in till stan med mig. Och ha en blindträff. Malin, Henke och hans vän. Kom igen nu

Nr 2. Du lever bara en gång!! Solen skiner. Åka in sitta lite på söder


Jag svarar att jag ska äta middag med Anna, men kanske kan komma in sen.

Nr 3. Men när ska ni ses. Klart som fan att du ska komma efter. Kom igen nu. Du eller både du och anna. Malin. När är ni klara?


Nr 4. Ha ha. När är ni klara? Du måste möta upp oss efter ni ätit. Lova det. Fatta det är andreas. Han vill träffa dig


Fröken Sjöblom var en aningens hetsig ikväll men jag har verkligen saknat hennes hets när jag varit i Italien så det var välkommet med några hetsiga sms i min inkorg ;) Jag träffade upp gänget senare hos Andreas och det var trevligt! Nu är det dags att sova för imorgon ska vi hämta en ny valp... Natti

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0