Fjortisfest på piggis.

Igår kväll åkte jag in till staden för att "ta en öl" med Terran. Som vanligt var hon på ett hetsigt humör och min telefon plingade tätt av sms med text som kööör osv. Allt var i sin ordning med andra ord. Söder stod på tapeten och första stället har internt nämnts till "I got it from my mama"  efter en insident från i sommras. Där träffade jag upp Tess och Johan, tvilling-84-johanskyttesskola-johan, ja juste han var det. Trevlig grabb!
Vi gick sedan vidare till Högbergs och hängde där ett tag. 

Efter ett tag var Tessan tvungen att gå på toaletten (eller ringa till Henke som hon egentligen gjorde), när hon kom upp till oss igen informerade hon mig om att det satt sjuuuukt söta killar där nere och att vi var tvugna att gå dit. Jag vet att Tessan har en fallenhet för att överdriva en del i sådana här situationer så mina förväntningar var inte alltför höga men vi gick ner till killarna iallafall. I trappen påväg ner säger Tessan - Asså dom kanske inte är sjukt snygga men ändå...
När vi träffade de sjuuuukt söta grabbarna kunde jag inte hålla mig för skratt, kändes som om jag hamnat på en audition för bonde söker fru....

Hursomhelst, trevlig och soft kväll som slutade vid midnatt.

Efter det tog jag bussen till Piggis för att hämta Moa. Väl där såg jag att det inte bara var Rebecca och Moa på plats, vilket det var när jag lämnade stället några timmar tidigare. Jag möts nämligen av öppna dörrar, musik och massa främmade fjortisar.
Hej hej sa jag bara och gick in i min egna lägenhet där partyt var i full gång. Moa blev en aning överraskad när jag dök upp men vi styrde upp det hela och kastade ut Johanskyttes skolans fjortiselit på nolltid.
Jag fick träffa Moas balkavaljer, söt kille, honom borde hon köra på!

image200
Jag och Tessi <3


 

Kommentarer
Postat av: tess

HAHAHAHHAHAHHA...... HAHAHHA !!!!!!!!!!! GRÅÅÅTER AV SKRATT!

2008-04-15 @ 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0