En valp!

Vi har fått hem en ny valp. En svart flat den här gången. Den är verkligen grymt söt! En grej som bekymmrar mig är att mamma vill döpa den till Elsa. Jag hoppas att ingen som läser bloggen har detta namn för jag måste bara skriva hur otroligt fult jag tycker det är! Visst, Malin kanske inte är det mest flashiga namnet som uppfunnits men asså jämfört med Elsa, som lätt kan förväxlas med pölsa så är det helt okej...
 Hur som helst så är den väldigt gullig och jag fixar en bild på henne tills imorgon :)

Ikväll blir det utgång med Tessi, Mickan och Cissi! Det var länge sen hela Lindvallengänget hookade upp så det ska bli väldigt kul. Jag ska försöka hålla mig sansad och åka hem i tid, för imorgon ska jag tävla unghästarna vilket också kommer bli väldigt kul, de är ju såå gulliga mina bebisar!

Nu måste jag sluta för Mickan ringde precis stressad på mig lite... Party party

image186
Coola gänget i skidbacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0