En teckning...

Jag vet att jag kanske borde gå och lägga mig. Jag menar, som en vuxen skulle sagt: - Det är ju en dag imorgon oxå...
Men jag är inte speciellt trött, antar att jag har fullt upp att smälta allt jag har varit med om. Bilderna har kommit upp på datorn och de kommer att läggas ut för allmän beskådning imorgon, så håll ut!

På hemresan blev jag lite skör över att behöva åka ifrån alla nya och gamla vänner så jag roade mig med att måla av alla i vårat stall! Bara ryttarna fick plats men Helena fick inte vara med utan byttes istället ut emot Elin som inte hade hästarna i F14. Jag menar Elin måste ju vara med! Och Sylve, Sylve måste vara med, han är ju lixom pappan i gänget. Anita kan vara mamman. Haha okej nu börjar det spåra lite här, time to sleep...

image181
Jag vet, jag blev sötast på bilden. Men vadå, någon förmån borde jag ju få efter allt tecknande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0